Lets gooooo,

Jaa, har inte mycket att göra än att tvätta och städa så det ärär fixat. Snart är all tvätt borta tills Tom kommer hem och lägger ner en massa igen :) 
Städat har jag också gjort, ibland är man bara för duktig. Varit i stan en sväng med och handlat lite. Och fråga mig inte varför jag åkte till vimmerby när jag lika gärna kunde ha tagit det i gullringen. Det är sånt jag kommer på efteråt. Men är man hultsfredbo så är man.

Väntar på att klockan ska bli sex så jag kan simma lite, och denna gång lite mer än 600 m :)
Om jag orkar, vi får se helt enkelt. Det kändes ju förra gången att det va ett tag sen man hade simmat.
Måste ju passa på nu när det snart är sommaruppehåll och ingen åker till Gullringen för vem vill det? ;)

Jag tänkte att jag skulle ta mig i kragen och fixa min blogg, men vi får se hur det blir med den delen. Blir ju aldrig nöjd :/

Sooo long!
Dags att hänga ut tvätten :)

;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback