Rap das armas!

Bloggen blev la sådär. Ingen som kan läsa skiten :/ men jag orkar inte så det va så där ett tag!

Sommaren har äntligen kommit och bränt sig har man gjort. Är man ute nästan hela dagen i solen och kollar på folkrace så får man väl skylla sig själv´. Inte tänkte jag på att det va ASVARMT när det blåste också. Man kan ju inte ha koll på allt. Såååå nu har man en assnygg bränna, men stora blåsor som är så härliga. Verkligen, jag rekommenderar verkligen att skaffa brännblåsor! eller inte!!
Synd om mig faktiskt!
Och eftersom Tom blev påkörd på folkracen så måste han hålla på med den nu fram till semsterracet vilket betyder att jag knappt får träffa honom. Fredagnatten nästan gång och då har det gått nästan en vecka :(
Men han ska med i helgen när vi ska åka till Kalmar och kolla på SvenssonSvensson med farmor&farfar, barn och barnbarn. Tom fick va med som ett låtsas barnbarn när ingen av mina äldre kusiner kunde:)  så det ska bli kul.
Sen om han har tankarna på annat är en annan sak, men han följer ändå med. Yeeei.

Men det något i mitt huvud som fortfarande inte vill försvinna och det kommer nog förfölja mig ett tag med :/
det va skitjobbigt då men något sätt så glömmer man. Men när tankarna sätter fart igen så undrar man.....
Kommer det hända igen?!


Jag saknar dig otroligt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback