Hold on - Måns Zelmerlöw

Jag är kär i den låten! <3<3

Jag sitter i gullringen nu och ska dra mig mot vimmerby snart och gå på stan med myran & mikahäjla. har inget för mig ändå. sista veckan jag är ledig nu sen börjar jag jobba i fem veckor :/
men första veckan är inte så jobbig. mån, tis, fre och sön är vad jag jobbar v28, men å andra sidan tar jag igen den v30. är bara ledig en dag då!

gårdagen slutade med att jag åkte till gullringen och fick sova med min älskling, äntligen. hur mysigt som helst!
Ikväll ska han till kisa och kommer hem sent. och jag vet inte om jag är i gullringen då, men det märks.


men jag undrar bara hur det gick med alla dagar tillsammans, allt som skulle göras och det..... ?
förhoppningsvis så kommer det  :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback