Ett vm guld från en 15åring!

Helt otroligt!. Sarah Sjöström, 15 år gammal slår världsrekord och får ett vm guld på 100 fjärilsim i VM i Rom! Fy fan så skönt! Och jaaaag blir såååååååååå sugen på att börja simma igen!
SIMSUGALLAN!!
Hagadal snälla blli färdigt nu! Eller iaf starta i gullringen iaf!! JAG VILL JAG VILL!!!


Varit i Linköping idag med älsklingen, syrran och mamma, bränt en massa pengar, men har å andra sidan kläder nu :)
Det är naaajs!
Är ganska så trött på jobbet nu, men har bara 8 dagar kvar sen är jag arbetslös som det heter! USCH!!
Men skönt att ha haft det iaf.

Har inte mycket att skriva, så det får va.
Ska fixa lite mat åt Tom och mig nu :)

Älskar dig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback