Dags för en uppdatering?!

Som sagt det är sommar och jag jobbar mycket och datorn är i gullringen så det blir inte mycket bloggskrivande!

Helgen i Källviken med älsklingen och familjen har varit helt underbar även att det varit dåligt väder och även att jag blev sjuk sista dagen. En helg utan att hans mobil ringde hela tiden för den låg avständ i bilen HELA helgen.
Ett stort kors i taket!

Här tror man att man ska kunna få vara sjuk utan att det vara några problem och man kan få gå hemma och bli frisk, men inte. Utan istället är man till besvär och man får gå in och jobba även om man är sjuk. För chefen sa till mig att han ev va tvungen att plocka en från semestern, men tack. Inte lite dåligt samvete man fick då! Tycker det är fel och man ska inte behöva tvinga sig till jobbet när man är sjuk. Och absolut inte känna att man har dåligt samvete för att man är hemma!
ÅH jag blir så trött! Men när jag ringde idag och sa att jag känner att jag måste vara hemma en dag och det hörs på chefen vilka problem man förutsakar känns det inte bra och bli sjuk. För jag ju knappast valt det själv heller...

Sitter i Gullringen nu och väntar på tom. Han ska givetsvis jobba en massa även att han har semster! :)

Nu är det bara två veckor kvar sen är sommarjobbet klart, vad ska man göra sen?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback