Slapp måndag ^^

Idag va det studiebesök på begravningsbyrån i vimmerby,vi fick se en svepning.. Det är nog inte många som vet vad det är, men va fasen gör det. Vi va klara där vid halv elva och sen insåg jag att jag inte hade någon mer lektion.
Så jag slutade vid halv elva och jag måste säga att det är riktigt skön måndag. Fast nu måste jag sitta och plugga på religionen, jag har inte ens börjat ju så det är dags nu..
Elinaflina åkte precis nu, har diskuterat lite om projektarbetet eller massa annat :)

Jag måste säga att dagarna i skolan är verkligen inte långa längre.. Det känns som om man aldrig är i skolan längre.
Vilket i och för är JÄVLIGT skönt!
Sportlov nästa vecka, sen APU.


Student 2oo9 alltså :)
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI


Ringde min chef idag med, pratade om anställningspapper och sommarjobb..
Sa att jag sökt på massa andra platser med så nu har jag nog satt fart på dom :D


Han lät rolig...^^

Ikväll ska henke fixa bilen, besiktning imorn så...
Jävla handbroms!



fuckin monday! hate it....



______________________________________________________________

Samma dag, men ett antal timmar senare. Varit och pratat med Henke om handbromsen och Patrik hade glömt va det va för fel på den!! SMARTASS!! Han sa det ju till det ju till mig förra veckan, men han hade "glömt" det sa han.
Jävla pucko! ^^

Jaa, faaast det va ju skönt att det inte va fel på den iaf. Hoppas bilen går igenom imorn med blankt papper ju :)


Nu blir det att fortsätta att plugga på religionen och lindrande vård ju  :/ ARGH!!!!



Jag & Rocky :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback