Projektarbetet KLART!

... & det känna jävligt skönt faktiskt. FYFAN alltså. Trodde inte att det skulle kännas så skönt.

På lördag blir det kalas alla kommer och mer paket ;) hihi. Så imorn blir det bak igen ev smörgåstårta,


Inte träffat min lilla fis sen i måndags, vet inte hur jag klarat mig alltså :) DU MÅSTE BLI FRISK KVINNA :)
Miss you like hell qvinna. Imorn blir det nog att träffa henne hoppas man ju på.
Lördag snart and I LIKE IT ^^
Party like theres now tomorrow alltså. Fan va kul det ska bli.
Bara man kan få skjuts dit alltså annars går inte allt för bra liksom, men någon finns det väl.

Btw, min data paja idag. KUL or not. Har två val antingen betala 1200 och behålla allt på datorn eller fixa det utan att betala något, men att allt försvinner. Ganska svårt val jag står inför.. Vet i fan vad jag ska välja. Vill ju ha kvar alla bilder för den tiden som va då. Och det som jag alltid vill minnas, men det verkar inte som om ödet vill det idag eller någonsin. För ingenting verkar gå min väg faktiskt...

Min klocka som jag skickade in finns inte heller igen. Måste åker till närmsta UR & PENN butik inom tre månader för att detta J*****A papper ska gälla. Och välja en ny klocka, men det va ju den jag vill ha och jag har inte lust och åka till Kalmar bara för det och inte har något annat där och göra. ÅÅÅHHH!!!!!!

I smell winterberry, and I like it.... MARY KAY                     hell yeah ^^

Näe nu ska jag pysa och se till att rycka upp mig, för hur jag än gör så känns det alltid som om det saknas något.. Men vad?  Man kan ju alltid undra och man lär ju aldrig få veta heller...................


Heeey hooo youu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback