Party tonight (:

Kom precis hem från Västervik nu och det va seg speciellt när man blir askissnödig redan i ankarsrum..
och JÄVLIGT mycket folk va det också så jag trodde jag skulle svimma alltså. Ville bara ha sätet för mig själv och bre ut mig istället för all min pakning i knät!! Åh! & trött va jag så jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Som tur va så försvann en massa i ankarsrum så... är det fredag så är det.

Ikväll blir det fest i Oskarshamn igen fast denna gång på Apollo och inte vid världens ände ^^
Skjuts har man dit och hem med, det kan inte blir bättre.. Nu är det bara partyhumöret som saknas :) men det kommer nog, ska ta och söva några minuter tror jag så jag vaknar till lite. Känns som om jag gått som en zombie idag på praktiken, ganska så rejält jävla trött har jag  varit idag.
Varit själv i lägenheten med två nätter, inatt va värsta. En jävla kran stod och droppade i köket! Lät ju hundra gånger högre än va det egentligen va med och inte fan orkade jag gå upp heller :) så jag får väl skylla mig själv...


Sugen på tacos är jag med, men det lär jag väl inte få ikväll heller. Det verkar som om det bara är jag som gillar det i min famillj nu för tiden....
Undra vad det kan bero på.



som sagt....
.............................fest ikväll JU med FRUN :D



Out!                              ^^





nuda veritás'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback