My life :)

Fick skäll av Malin idag för att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg så då får man väl göra det :)

Kom hem från Hagadal nyss, haft träning idag med småbarnen. Blev något irriterad idag, hur många gånger man än säger vad de ska göra så gör det tvärtemot hela tiden! Ingen lyssnar och ingen frågar om man inte fattar utan hittar på en massa. Men de lär sig väl någon gång.

 Nu blir det snart avfärd till Västervik igen. Tåget går  tio i nio till Vimmerby sen byte till buss till tråkiga Västervik.


Helgen i Ohamn jaa måste ju berätta om den omtalade kvällen eftersom Målle tjatar på mig om det med ju.
Började med att skjutsen till ohamn sket sig för femtielftegången!! Men ringde Perry som fick låna våran bil och sen åkte vi, för att träffa Anton & Jocke på Donken och sen bar det av till Solstadnågonting något kommer fan inte ihåg vad det hette. Mellan Ohamn och Västervik. Mitt ute i ingenstans ju!
Började stelt men efter några groggar och de andra fått i sig deras dricka så blev det ganska mycket prat och mycket sjungande med singstar..
Efter flera timmar med att pumpa upp madrassen med en JÄVLA fotpump och man  hade lagt sig så drog någon ut luften ur Nattis & Antons madrass.. JÄVLAR vad sur hon blev. Då ville man hem för den jäveln va så katig när man sa till han. Åh jobbiga människa. Men det va ingen som hade lust och hämta oss klockan fyra på morgonen. Dagen efter bakfull och dan redo för resa hem och tåg helvetet är inställt som vanligt så Perry fick hämta oss. Igen!
Visst jag hade kul till en början och i mitten, men på slutet ville jag bara hem och för en gångs skull saknade jag Hultsfredfesterna.
Kan säga att jag inte gör det nu, bli ev ohamn i helgen igen, Fast inne i stan nu på någon bar tänkte vi.
Målle kan man festa med hon är rolig :) Någon helg igen ju? ^^



Näe nu ska jag packa det sista och dra mig till stationen!

BYE DÖH !



Kommentarer
malin

Anytime honey....



Du vet att jag aldrig bangar!

Hur ska ni göra i helgen då? Har ni skjuts och så??

pöss

2009-02-25 @ 20:30:30 | http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback