My birthday :)

Fyller 19 idag och den dagen blir inte så slapp precis. Elinaflina kom precis och vi ska jobba med projektet!
Ska ju va klart på måndag så det är bäst att jobba på.

SPORTLOV nu och det SNÖAR! Inget ovanligt, Brukar alltid snöa när jag fyller år så jag är inte så förvånad!

Ikväll blir det tårta och tacopaj :) Mumsi!


Igår blev dte bullbak och negerbollsbak. Och en flötig pizza till lunch!
Ångest kan jag säga så idag blir det hummersoppa till lunch. haha.
Det är ju fest i Oskarshamn på lördag bäst och BANTA järnet!!!! ^^ 

My wife är i västervik och förlänger sitt älskade hår, blir toppen. Så nu är hon redo för lördag med. Yeeei.
Hoppas min klänning kommer idag, vill prova den ju. Så kan jag ev ha den på lördag.

Skjuts tack! Antingen hem från O-hamn vif tre-fyra på natten eller ganska skapligt på söndagen?
Någon som är villig..

Nu ska jag pysa och skriva på projektarbetet. Ioch för sig så är Elina inne i tv:n DISNEY CHANNEL :)



HAPPY BIRTHDAY TO ME ^^



Kommentarer
my watz

grattis!!:)

2009-02-17 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback