Min nya blogg..

Dags att fixa den tror jag, men vet i fasen hur man gör. Någon hjälpa mig kanske? :p

Sitter här i vilket fall som helst och gör ingenting. Elina va här en sväng och vi jobbde lite på projektarbetet.
Åh orkar verklligen inte med den skiten längre!!
Fredag idag, vilket vanligt vis brukar betyda fest, men jag vet inte idag hur det blir..
Allt verkar vara så osäkert nu för tiden.............

Jag måste verkligen fixa detta nu alltså, kan ju inte ha loggen så här.
Alla verkar få till sina bloggar, men jag fattar noll!! haha

HJÄÄÄLP :p                   tyyyyyp^^
Cassandra måste verkligen hjälpa mig med bloggen alltså, detta går inte.
Måste få till den alltså :)

Jag undrar vad man ska göra, jag vet inte vad han vill ju.
Man börjar ju undra när folk inte hör av sig...
Blir kanske om man stöter på honom i helgen.. ;)
  HAHAHA!
Äh fan, sjukt sugen på metro i helgen alltså och dit SKA jag.
Blir ev hos Målle på förfest ju, kommer nog bli SJUKT kul, sen metro 18! Kan det blir bättre.
Joo om man stöter på en viss person såklart :)


Byeee och allt sånt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback