Fredag och jag är skit slut!

Det är fredag på ett sportlov, jag har inte gjort ett jävla piss och är sjukt trött! Fattar inte hur det kan vara så här.
Gör inte mycket utan mest vilar och ändå blir jag bara tröttare och tröttare.

Jobbet ringde nyss och det blir jobb igen den 1e mars eventuellt, har praktik, men vad gör det. Är ändå ledig så det gör inte mig något är bara glad när man får jobba och tjänar pengar på kuppen med ^^
APU, visst kan vara kul, men börjar bli trött på skiten nu. Det är ju ändå sista pratiken men det gör inte mig något hade gärna sluppit den.. Har blivit mycket nu och även om jag tyckte det va kul i början och dalar det neråt. Faaast det är ju ändå sista praktiken så det ska väl gå. Hoppas jag trivs bara och får en bra handledare. Har ju haft tur innan så får hoppas det med nu sista praktien och allt.

Imorn är det fest i O-hamn om någon missat det. Tror inte det, har ju varit det hetaste samtalsämnet de senaste dagarna på min blogg så jag tror ingen missat och absolut inte jag och min lilla fru som äntligen är frisk.
Fick träffa henne förut och det va SUPER kul även om vi inte gjorde så speciellt mycket förutom att oroa oss för skjuts till o-hamn så va det ändå kul och träffa henne :) saknat det kan man ju säga. Gråtit mig till sömns!  ( eller inte ) ^^
Skjutsen är fixad iaf och det är snälla Perry som kör, Rågelfågel skulle ju kört, men han verkar ju ha fått förhinder.
Så kan det va. Tur man har Perry vi hade lite smått panik där ett tag Nattis och jag. Ikväll blir det lugnt och vi ska vara nyktra, man får inte tappa suget för imorn genom att vakna balfull..  ^^


Nu blir det till att fixa smörgåstårta till gästerna imorn. Blir kalas för mig imorn och då blir det smörgåstårta och ananaspaj (istället för tårta ^^) 


Ska dra, ska träffa Fisen sen :) och efter det.......................................... ? säg det.



Heeey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback