Deeeet snööööar....

......och jag blir såååå trött på det. Varför kan det bara inte sluta snöa?!

Sportlovet ligger inte långt ifrån nu och det känns vääääääldigt skönt!!
Är enormt trött på att vara i skolan just nu..

Blev att åkt upp till Hagadal igår istället för Peter och Målle. Det va tre turkar där.
Jag har ju en blå HSS tröja som det står "simtränare" på ryggen. De kom fram till mig och sa att de ville lära sig simma och massa härjde massa skit med mig... Hopp i då för fan då sa jag!
Sen kommer dom bort till mig på andra sidan av bassängkanten och frågar om de får vara med och lära sig simma med oss. Nähe du sa jag. Jälva NAZI!! skrev han till mig då. Men visst klart jag är nazist bara för att de inte fick vara med och simma!! Åh, fast de stack sen. Jobbigt människor!!!!!!!!!!!!!!!

Hagadal sen igen snart.
Bra det ^^


Soo long,



Kommentarer
Emma

Alltså johanna nu vet vi at de har snöat.. dags att skriva lite nya inlägg.. typ vem du halv pussade på i fredags :P pösssssss

2009-02-16 @ 10:18:27 | http://andthebeatgoeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback