Tisdag 8 december

Det va ett tag jag skrev nu så det är dags att jag uppdatera tycker jag, men å andra sidan så har det faktiskt inte hänt sådär jättemycket heller.

Jobbade natt på psyk i helgen, jobbade på demensen igår och ska jobba hela nästa helg, det är var jag tillbringar mina helger, på jobbet :) OBOBOB säger jag bara :)  men jag tycker ju det är roligt att jobba så.

Skällde nyss ut ragge så in i helvete! Nu är han inte mycket värd!! Han gör sånna saker som han enligt tom ALDRIG gjort innan! Undra varför han håller på med sånt nu..... jaja, nu fjäskar han. haha gullhund, men jag ger mig inte än! hah.

Håller på att baka idag och det blir än så länge två stycken kakor och sen ska jag göra cheesecake för det ville älsklingen ha :) jag fjäskar för honom :) iiiih, 


Jag triiiiiivs verkligen som brunett och jag känner att detta va rätt, gutt ju!


Nuu ska jag fortsätta att baka :)



Pooouss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback