Tisdag 1 december,

Idag har jag träffat nattis en sväng och pratat ett hel del :) efter det åker jag direkt till mysan och skulle hjälpa henne att slinga håret men det gick ju sådär :) hah. Efter det åkte vi till ovedal och kollade på Seven pounds, den va suuuuper bra alltså. rekommenderas. Nästa gång det blir filmtajm ska vi se när lammen tystnar :) aah!

Resursen ringde och frågade om jag ville jobba natten till nyårsdagen.
Javisst sa utan att tveka.
Men det va någon som inte blev glad på mig alltså. Och jag måste säga att jag fick lite dåligt samvete faktiskt, men å andra sidan så hade va faktiskt inte bestämt något och han själv sa att det va bra att jobba nyår med för det är bra betalt, men nu tog det hus i helvete alltså. Jag har kanske igen den när jag vill vara ledig hela v12, men det förstår ju inte han som redan har ett fast jobb. Själv får man ju vara tacksam för det man får. 

ÅÅÅÅHH!!!!!!!!



Nu har jag sett andra avenyn och nu ska jag se hell's kitchen efter det ska jag se Livet i Fagervik som jag missade igår, stackars mig, men det tur att det finns på datorn :)

Sååå sooo long. Imorn ska jag träffa Ann-Sophie och fika lite. Träffa amanda med hoppas jag :)


//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback