Onsdag 2 december

Idag har jag varit och fikat hos ann-sophie och träffat amanda :) urgullig. Hon kände igen mig och det va ju roligt. På fredag ska jag till carina ohch hälsa på. Annars har dagen idag varit mycket lugn. hade simträningen och fick se simhallen i Hulstfred igen. Inte mycket förändringar men en del iaf.
Efter så slingade jag håret på my igen, tredje gången gillt som det heter :) och den gång tro det eller ej så fungerade det :) DET BLEV BLONT :o
Kors i taket liksom :)

Imorn ska Myran och jag in till vimmerby och kolla lite på staden :) näe, kolla i affärena va det, blir väl fika med om jag känner oss rätt :) hihi. Sen ska vi väl bege oss till våra pojkvänners hem och förbereda oss för pojkvännernas hemkomst. Vet inte om jag är så sugen på att åka dit imorn. De ligger tydligen i maginfluensa allihopa, om det inte matförgiftning?! vem vet! och det märks ju..

USCHUSCH, jag vill inte åka på något skit iaf!!

Min dator la ju av igår när jag tittade på Livet i Fagervik så jag får göra ett nytt försök idag tycker jag.
Datorn blev lite överhettad om man säger så.


Sooo looooooong :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback