Måndag 21 december 2009

Tre dagar kvar till jul!

Har tänt en massa ljus i hela huset, slagit in en massa paket och tagit fram tomatar och lite med har ändå ingen julfeeling? :s skuumt som fasen. Granen saknas ska det vara den som gör det. Eller är det att min farfar är sååå grymt saknad?! Tänkte åka till "graven" (asklunden) och lägga en blomma och tända ett ljus imorn. Kommer blir tomt utan dig iår farfar :(
Tänker på dig hela tiden, varför du av alla så behöva genomlida något så fruktansvärt :( Du lider åtminstine inte mer som tur är, men ändå. VARFÖR DU?

Sitter här i huset, har tänt i pannan för att få upp värmen måste varit kallt i natt eftersom värmen tagit slut. Tur att jag lärt mig hur man gör iaf för annars hade jag fått sitta här med 16 grader i huset och ca -10 ute! usch. Det va iaf skönt att gå ut och gå med ragge fast han slet och drog. Tror jag höll på att ramla 300 gånger :) fattar han inte att det är halt för mig? :p

Va i Linköping i helgen och julhandlade, hittade inte så mycket, men ett par vinterskor iaf och det är bra att ha har jag märkt :D haha. Vi har också börjat riva tapter och så i vårat nya sovrum :) ska lägga upp liter bilder på det. Vi va och valde tapeter igår och tom beställde dom idag så de kommer imorn. yeeei! Det kommer bli SÅÅÅÅÅ snyggt. Längtar bara nu :)
Idag ska vi (=tom) spackla, sen får vi se om vi hinner sätta upp några tapeter innan jul :)


Ska spela lite mario kart nu, köpte ett nyttt wii spel i lördags med och man måste ju prova. Askul :)


Heeej.






Innan rivning och jag är SÅÅÅ glad att dom tapeterna ska bort :)





Efter rivning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback