Obetald semester på obestämd tid?!

Så är det nu iaf tänker inte erkänna att jag är arbetslös :s
Kan väl hoppas på att de ringer in mig nästa vecka med.

Åker till Linköping i helgen med älsklingen. Folkracetävling denna helg.
Rallycross förra helgen, gick väl sådär med tanke på att allt jävlades för han.
På tal om jävlas så vill nog min bil gå i pension!
Funkar inte när jag kör den men när Tom ska testa och köra den så funkar prima?!
Jag tror inte den gillar mig^^


Det är något som känns fel. Något som inte berättas.
Har fått reda på ett och annat, men det är något som ligger i vägen.
Är du lycklig? Finns ingenting som tyder på det iaf!


Idag ska jag fika med myran för första gången  på flera veckor.
Vi har en del och babbla om alltså.
Det är tråkigt när bröderna nilsson är osams och man knappt får träffas :(
de måste fixa det där tycker vi...


Har inte mycket att uppdatera ska duscha nu och sen dra in till stan.
Mycket nu. handla till linköping med så det är fixas, iaf det mesta. Vad gör man inte när man är ledig?!
Vad finns det annars och göra. Tvättar gör jag ju hela dagarna ändå så.


/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback