jag behöver också....

uppmärksamhet?! eller... ?


min mobil har för övrigt lagt av, BRAAAAA! efter tre månader. dååååligt.
så nu får jag ha min gamla tills jag skickar in min. jag blir så trött på dessa mobiler alltså!

mamma är på mig och att jag ska ringa hultsfred och söka jobb så nu är det klart. ska skicka in lite papper och skit så får vi se vad som händer sen!
trött på detta jobbsökandet redan alltså! usch.

älskling blir sen ikväll från garaget så jag är själv hela dagen! och jag ska jag absolut ingenting :) hahah.
fyfan såååå skönt!

På torsdag ska jag på möte eller en träff i storebro om herbalife och det ska bli intressant. Bara få lite info så får jag se om jah börjar på det. tom retar mig redan för det! han är bara avis :)


inget vettigt och skriva.. hej



Kommentarer
malin

men shit johanna...ska du börja med sånt där skit :)

Har du verkligen tänkt igenom det ordentligt? Ska du inte på träningen ikväll?? puss

2009-08-25 @ 16:25:24 | http://contradiction.blogg.se/
johanna.

näe dte är det jag inte har.. därför ska jag dit och få lite information och lite så får jag se vad som händer :) pussis

2009-08-26 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback