...fortsättning (senare på dagen... )

nu är huset städat, disken är diskad och tvätten är tvättad.. nu är det bara att ta igen sig och sen gå till simhallen för träning för de små :) det va ett tag sen!
Ska bli kul. Imorgon är det möte i simhallen för planering för simskolan som jag ska hjälpa dom med under hösten.

Har pratat med arbetsförmedlingen idag och berättat hur det ligger till med mig med jobb och så och verkade nöjd iaf att jag försökt och så. Så det är ju alltid bra.

På torsdag har jag planerat att åka till Hultsfred, ska ev hälsa på annsi, träffa cassandra och familjen såklart.

Just nu har jag en STOR fråga vilades på mina axlar!
ska jag följa med till arvika eller ska jag vara hemma och umgås med mina kompisar?

Jag har ju följt med så JÄVLA många helger och känt att kompisarna kommit i skymundan. Just precis det som INTE skulle hända igen!! men åker jag inte kommer jag ha sån jäkla ångest så det finns inte.
JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag blir så tröööött'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback