en dag på stan...

denna dag har iaf inte varit tråkig. varit på stan med marie och ungarna. vi kollade på MASSA bebiskläder och jag måste säga att jag blir VÄLDIGT sugen på en lite unge.
Innan skulle jag inte alls ha barn, men nu är barnkläder det enda jag tittar på när jag är i affärer. Men är jag inte för ung?! 19, men jag fyller ju snart 20 så...  det kan ju ta sin tid!    

faaan, detta med att vara arbetslös är INTE bra, man bara tänker ju en massa.. illailla! hur ska detta gå?
tom & jag har ju inte varit tillsammans så länge ( har inte en aning om hur länge heller ^^) men har man inget annat och göra om dagarna så...

Varit på möte i simhallen ikväll med, ska ha simskolan i gullringen i höst:) kommer nog bli roligt. får vi väl hoppas iaf.

har inget mer roligt att skriva....


tänk om.... liksom......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback