Denna vecka...?!

Denna vecka hade jag gärna hoppat över! usch!
Vill verkligen inte det här nu!  Söka jobb jobb jobb och åter jobb....
Men har iaf utökat så jag får gå bredvid på Ådala i Gullringen, Vidala i Södra Vi och Norrskenet hemtjänst i Vimmerby och så ska jag söka till Hälsocentralen i Vimmerby. Så det är ju rätt så bra. CV:t har jag skrivit om för femte gången och nu är jag nöjd med det så det är bara att skicka in, men så är jag ju i Gullringen och har inte mina betyg det här så det sket sig. Får åka till Hultsfred imorn och fixa det, ska även gå till arbetsförmedlingen och sen tänkte jag ta en fika med annsi för det va alldeles för länge sen alltså.

Länge sen jag gjorde någonting alls nu tycker jag! Måste ta och catcha upp med mina kompisar snart  :)

Funderar på att ta en kväll och vara i Hultsfred nu, det va ett tag sen eller rättare sagt ingenting under hela sommaren.

Varit på folkrace i linköping hela helgen, helgen innan det va det rallycross i jönköping. Helgen som kommer är det rallycross i arvika(!) inte alls långt härifrån eller så! suck.
Men ringer dom om jobb så tänker jag ta det och det verkar inte vara så populärt för herr nilsson, men jag måste ta lite jobb med, hur ska det annars gå?! vill ju åtminstone komma närmre så jag kan få en fasttjänst eller ett vik!


NÅGOT JOBB TILL MIG TACK :)


Sooo long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback