Ännu en dag som arbetslös!

& jag städar, diskar och tvättar! allt för att tänka på annat. men medan man städer så dyker det upp saker ändå.
saker som man inte vill påminnas om, för det va det förflutna, men ändå finns det tecken, saker eller annat som gör att man börjar tänka och man blir på dåligt humör. typ ungefär som jag blivit nu! tack för den.
Jag vet att det finns ett förflutet hos dig för det gör det hos mig med, men jag pratar ogärna om det, men med dig så påminns jag ständigt hur ni hade det. Berättar inte du det så syns det i hemmet, men det är väl så?!
Skulle bara vara glad om jag slapp höra det!!

imorron får jag iaf sällskap här hemma. ragge ska äntlligen få komma hem igen. så stackars mig inte är så rastlös :)
för nu när jag städar allt idag vad ska jag hitta på resten av veckan?

Kolla in denna låt. Måns Zelmerlöw i egen hög person. Som jag är kär i :)
ÄLSKAR DENNA LÅT :)

http://www.youtube.com/watch?v=dczIuu_mLLw





Kommentarer
myran

ja, dessa jävla ex alltså. dom kan dö:p

2009-08-18 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback