Ytterliggare en röd dag!

Men så är det, så länge det är lov är jag nöjd :)
Elina är här och vi har pluggat på projektarbetet igen. rättat lite saker.
Nu väntas mat, grillat och sen blir det ännu mer plugg. Har haft en jobbigt unge med oss, men det va bara att ignorera det. Ha!
Elinas pojkvän hade sagt ett roligt skämt som va lite sådär :)

Vad gillar Josef Fritzl för bröd?
Källarfranska

Det ni!

Är skethungrig nu och är lite sådär skeptisk med att vi ska ha kyckling, menmen!
Sen vet i fan vad det blir, hoppas på något kul iaf. Kanske glida lite i bilen, ska förövrigt få köra RÅGELS bil :)
Äntligen. Det har han lovat mig så det ska jag!

Nu är det MAT så nu ska jag pyysa :D


OUT :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback