You are all mine :)

Igår va det lite mys med mamma, elin och anton räkmackor :) mums. Eller anton åt äggmacka venabönner vet inte vad räkor är :) Sen jävlades vi med Elin alltid lika kul. Anton och jag är överens där. 

Vid tolv igår kom Elina och vi pluggade på projektet, eller vi skulle göra det, men det va så att Elina va här i sex timmar och vi jobbade MAX 2 timmar på dom 6 timmarna. Fan va bra va. Det va ju så gutt i solen:) Sen åkte vi skoooda till sibylla och runtrunt i hultsfred :) Lagom trevligt. Åkte en sväng till sen enbart för att köpa glass för gå kan man ju inte göra eller hur Elina :)   Men nu är iaf projektet klart och nu ska bara skrivaren fungera så är det helt klart sen!
Skönt som fan. Efter det ska vi radera en massa så vi kan skicka den till tallgården behandlingshem. Ett måste!

Nu sitter jag och pluggar, känns faktiskt bra, har skjutit upp det hela veckan men idag så känns det bra och inte alls så jobbigt:) Skrivit PMet till svenska nationellaprovet på torsdag sen letat fakta om Hare krishna. Om HUR sekten kom till. Inte helt lätt alltså. Bara en massa bakgrund och jag sätter 50 spänn på att det jag hittat är bakgrunden och inte HUR sekten kom till! SHIT!

Kvällen blir nog som igår, lugn, alkoholfri och så :)
Bara det att jag hämtade en full Nattis igår och vi åkte lite. Sen träffade vi älskade cassandra som vi inte sett på på ÅR & DAR!  sen hämtade jag upp en trött rogel och sen åkte vi tre till vena och hämtade Elin Viborg & Fia :)  haha.

Vet iaf att skodan går i 150 nu ^^  synd bara att jag körde ifatt bilen framför kunde vi testat om det gick mer..



Hell yeah.
Inatt kommer jag iaf få hämta Pattis i virserum, jag känner mig utnyttjad ^^ hihi.


Imorgon blir det träning och sen en sväng till carina och träffade AmandaPanda :)



Ouuuut ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback