Nothing else I can say,

Kvällen igår va ju som vanligt, låg och vände ch vred på mig. Men till slut somnade jag efter några timmar i sängen!
Vaknade åter igen av att resureseb ringde och frågade om jag kundfe jobba torsdag och fredag, men jag sa nej.
Imorn jkpg med mamma och på fredag ska elina och jag plugga igen. Kan inte säga ifrån det igen.
Skulle ju ha pluggat idag, men ska snart dra mig iväg till jobbet.

Syster och jag har varit i centrum, elin handlade sin älskade must och ett par likadana chinos som MIG!! Grrr!
Samma färg med,. Suck. Sen fick vi åka och tanka, det behövdes :) Pappi betala. ^^

Ska ut och retas med syster som ligger i solen ;)

Seee yaaa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback