Långfredagen,

& syster fyller år idag :)    Grattis!
sen har jag jobbat på psyk idag guttgutt, bra pengar ju :D
Yeeei'
Sitter och pratar med frugan i telefon hon är dryyyg!´, hon är full tror jag :D
Jääävla pucko :)

Imorn blire party på metro med Kimmie, Emmapemma & Målle och många många mer hoppas jag.
Försöker ragga med mig massa folk med :)

Pratade med på jobbet idag och sa att jag hade söky till hultsfred, men det tyckte dom inte om. De sa att jag INTE skulle ta det i Hultsfred! Jag skulle vara i Storebro! HAHA, det va kul och höra så vi får se vad de säger om det senare.

är lite klyven nu, funderar på att strunta i lägret och jobba ändå och tjäna pengar istället, men måste säga till i tid till jobbet så det vet och till stryelsen med så det vet med. Målle we keep in touch!


Heelluuu^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback