It's killing meee...

Har min så kallade sömnproblem igen, igår va värst kunde verkligen inte somna.
Som tur va så har jag lov tänkte jag. Mm visst tills jobbet ringde halv nio imorse och frågade om jag kunde hoppa in med en gång. Det va bara att hoppa upp ur sängen klä på sig och åka till Storebro. Imorn blir det jobb igen. Kväll då. Skönt för jag känner att denna kväll blir inte precis lättare att sova :/  Visserligen är inte klockan så mycket nu, men efter den starten på morgonen och jag somnade typ halv tre tre i natt så är jag sketa trött!

Va uppe och pratade skit med Carina igår, det va skönt, dricka kaffe och prata av sig.
Sen träffade jag frugam gurra och pratade av mig ännu mer. Det behövdes verkligen, Tack <3
Men har börjat skriva ner mina tankar en bok jag har vid sängen och den skriver jag i när jag inte kan somna och tänker en massa. Snaart full säkert. haha. Jag törs inte läsa de föregående sidorna heller. Tror jag gör det när det gått över det här.

Telefonen ringde idag och det va om sommarjobbet i Hultsfred. Och de ville inte ha mig, men tack! Här har man brist på folk och jag är nyutbildad (då är man eftertraktad inom vården), men de vill inte ha mig?! Bara för att det gällde fyra veckor. Hur fan tänker denna jävla kommun?!  Ska prata med min chef i storebro imorn och se om jag kan se till och få några extra dagar.  I Hultsfred kommun tänker jag fan i mig inte jobba! Sur som fan blev jag när hon sa detta, men det va bara att hålla masken och låta glad. (TYP).                     !!!!!!!!!
För det är ju jääääävligt lätt att söka sommarjobb nu! I mitten av april v16 om sommarjobb v24!




Bästa låten nu: Lady Ga ga - Eh eh (nothing else I can say        Loooove it,



Du är en skum människa och jag önskar du kunde göra det som känns rätt för dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback