I'm confused!

Helgen har varit toppen :)
Fredagen med my som sagt och lördag först jobb från tolv till kvart över nio.
Hem och stressa för att göra sig iordning för festen som emmapemma tjatat mig till :)
Va färdig sminkad, duschad på 35 minuter! REKORD! + några shotar med mamma och pappa då.
Efter min snabba cykeltur kom jag till emma och målle som spelade tvspel.
Sen bar det av till maria jansson och där va det folk(!) men det va SKIIIIIIT kul :)
Efter mycket dricka där gick målle, emma & jag till hotellet och där minns jag inte så där jättemycket utan jag vet att viktor körde hem mig. BRAAA!
Men det va super kul och morgonen efter tror jag att jag va full när jag vaknade :) ^^
Huvudvärken kom sen som en bomb och sen va jag barnvakt åt en trött söteamanda.

Idag va det hemmaarbete och sen åkte mamma elin & jag till vby och handlade det sista till studentoutfiten så nu är den klar. beställde det sista nu från HM plus lite andra saker ;) som vanligt.
Träffade Anniebanan på Ciao Bella med :)

Imorgon blir det skola inte något direkt man ser fram emot, men så är det.


Förvirrad är jag också eller är det bara feghet?! varför kan man inte bara göra det som hjärtat säger eller är man bara rädd för att det ska gå åt helvete igen? varför kan inte JAG försöka och se hur det blir om inte han vågar? varför är JAG så jäävla feg att jag trycker ner min egna känslor och gör att jag själv mår pissdåligt?!
hur många tankar kan min lilla hjärna handskas med?! den orkar helt klart inte med mer nu....
och jag vill få ett stopp på det!
Någon lösning måste det finnas, det gäller bara att hitta den och våga ta risker även om rädlsan är VÄLDIGT stor. Eller?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback