I don't wanna belive in love,

Gjort nationella provet i svenska idag, muntligt. Och jaa, det gick ju. Även om jag va SKETA nervös så jag trodde jag skulel skaka ihjäl mig alltså. Helt sjukt! Min lärare sa även att det hördes på rösten något som hon aldrig hört på mig innan.  Man kan ju säga att jag va nervös då, lite press :)


Dagen annars har varit lugn, sket i bilden och körde en likblek patte till vena med sällskap av annie:)
Efter det Hagadal med Råsebäcksbarnen i en timma, sen åkte jag hem och slappade ett tag.
Halv sex va det träning i Hagadal ni typ 1,5 timma.

Nattis & jag blev sugna på pizza och åkte därför till tre kronor och delade på den. Gott ett tag, men sen kom ångesten :)
Pratade lite med Carina idag med :) trevlans!

Kvällen sen har Fisen och jag pratat skit, skrattat och haft allmänt kul :) sooom vanligt med dig <3

Imorn: bara EN lektion, BILD .............................................................tyvärr!!


YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback