Give me time,

vaknar av att jobbet ringer idag och det va färdigt nu att jag ska få jobba valborg, till klockan nio. Vad ska jag göra efter det? Jag vet inte och vet inga planer heller. Men förhoppningsvis dyker det väl upp något.
idag mådde jag inte riktigt bra, vet inte om elin smittat mig eller något, känner mig jättetrött, hänging och ont i huvudet. Hade lite feber i morse och nös gjorde jag som fan också, Fattar inte. Håller jag på att bli sjuk eller vad är det för fel.
Folk måste tror jag skippar skolan för att jag inte vill, men det är för att jag inte orkar eftersom jag har ont i kroppen och så.

Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra, ska jag ta tag i mitt liv och försöka att skita i det eller ska jag ta tag i livet på det andra sättet?! ETT STORT JÄVLA FRÅGETECKEN! Jag får försöka och se hur jag ska klara ut detta för något måste ske och jag måste få veta hur du egentligen känner, vad det är du döljer...

Förresten MYSAN, du har något att berätta för mig ju! Och så ska jag skälla på dig :)  Grr! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback