Diggar vår plan alltså :)

Gillar Mys och min plan,  det gäller bara att slå den i verket. Undra bara hur det ska gå till?!
Det ska lösa sig tror jag. Jag hoppas på det iaf. Allt skulle bli så mycket bättre då :) eller va säger du My?

Idag blir det religionsredovisning, träffa Ingalill om projektarbetet, sen ska jag plugga på nationellaprovet i svenska. Efter det blir det hagdal. träning för de små. Jag har väl satt upp mig på aquabike, men ska nog inte gå. Måste nog hem och plugga på det muntliga.

Det känns iaf bättre idag, tror jag, emellanåt iaf. Men något måste jag göra och det ska jag. Behöver nog bara en spark i arslet så ska det gå!
Men det ska gå.

Gör vad du känner för!


Haaay'



Kommentarer
Hulda

heheh johanna ska berätta en sak för dig..

De är ingen aquabike i kväll hur lr hur :D krammmmmmmmm

2009-04-22 @ 12:29:30 | http://andthebeatgoeson.blogg.se/
my

ja gud ja, vår plan (y) den måste vi hålla fast i :D :D :D :D

2009-04-22 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback