Dålig uppdatering ....... igen,

Ska man försöka uppdatera vad som hänt sen sist man skrev då.

Tråkig vecka i skolan som vanligt typ just nu. Trött på skiten nu faktiskt. Men veckan gick fort.

Förberedde sig för helgens bravader med klassen på hos FinaElina :)

För övrigt hade jag inte mycket att uppdatera från veckan utan det är helgen som är spännande.

Förberedde mig tidigt men ändå blev det stressigt tills jag skulle vara hos Elina. Kom dit prick halv sju som vi bestämt. Duktigt av mig tycker jag. Sen fick vi vänta i typ en timma på de andra vrålhungriga som vi va. Sen blev det välkomstdrink och förrätt och efterdet inbakat fläskfilé och klyftpotutisar och massa vitlööök <3

Blev mycket dricka, mycket dans och mycket sång och sjungande :)

Kvällen var superlyckad, väl inne på harrys så blev vi lite splittrade, men Elina och jag höll ihop typ hela kväll.

Sprang runt och ut och sen in och in på dansgolvet och sen tillbaka i baren igen.

Som sagt en superkväll med OP06brudarna. ETT MÅSTE IGEN! <3
Elina och jag va hemma halv tre och läste vimmerbytidningen :)
Igår va en trött och seg dag. En lördag ganska lagom bakfull och träning vid fyra för några oseriösa barn.
Skulle har varit med Nattis och My men somnade i soffan ^^ smaaart! En tidig kväll och sovganska länge så jag är väl så jävla trött för jag sovit för mycket nuförtiden.

Söndagen idag har varit väldigt lugn, hagadal först sen va jag med fanny åkte bil i vimmerby och spanade på något som inte fanns ;)
Efter det räffade min frugis , första gången på hela helgen, mycket roligt. Pratade typ hela tiden om våran tripp till Egypten i september :) Laaaaaaagom härligt! Snooorkla och rida kameler och bara slappa :)
Läääääängtar aset alltså.
<3



Van veteren nu btw har inte tid :)
SÖNDAG kl 21.00 på tv4 sitter Johanna Carlsson bänkad framför tvn ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback