Bad day,

Idag har jag haft en dålig dag och, men allt började igår kväll. eller allt börjar med att jag inte kan somna och det gör mig frustrerad och blir lätt arg och sur. Men det va ju bara det att vi har planerat våran resa till cypern i slutet av augusti och stanna i två veckor, men det blev inte riktigt så. Med all rätt en ganska så stor anledning. Men nu ska vi dra till Turkland :)
Fortfarande i slutet av augusti men kommer bara att stanna en vecka. Det räcker nog eftersom det stod att det va cirka 45 grader i skuggan. Guuutt!
Längtar som fan!
Men för sista gången nu så är det ändrat.
HOPPAS JAG!

Försökte ändra på bloggen förut idag och det gick lite sådär, men det är väl bara att hålla på och fixa tills man lär sig :)
Imorgon blir det hemmaplugg för hela slanten. Eller vi får la se hur det blir med pluggandet :)

Har egentligen en väldans massa att skriva om, mina tankar och funderingar, men jag vet inte varför jag inte kan skriva dom här. Det ska väl ändå inte göra något, men ändå känns det fel. Allt känns fel nu faktiskt ALLT utom resan den ser jag fram emot.. Men allt annat i livet just nu. Vad är det som är emot mig egentligen?!


Yeey, jaja, nu får jag väl gå och se vad jag ska styra med fram tills jag blir trötter!
WEARD!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback